Femei plinute vs femei slabe

Intotdeauna femeile slabe, sau cel putin majoritatea dintre ele, se vor considera grase. Si, uneori mai fac si eu din astea. Insa cele grase nu au cum. Si ca sa nu fiu rea, nu am sa le numesc grase ci plinute. Mereu in orice revista, apar doar femeile  care sunt piele si os, care dupa mine nu sunt tocmai un model de urmat pentru tinerele de azi. Nu am vazut nici o reclama, la nici un produs, in care sa apara vreo femeie mai plinuta. Decat cele in reclamele de tip Inainte si dupa. Pai normal ca psihicul femeilor plinute e cam la pamant. Nici nu ma mir.

Partea cea mai buna, este ca sunt si femei plinute care nu se simt neatragatoare. Se imbraca adecvat, sunt chiar frumusele cu rotunjimile lor, si nu se feresc sa zambeasca mereu. Parca au o altfel de prestanta. Si de multe ori, arata mai bine decat cele slabe de tot. Ca am vazut si din alea care efectiv erau doar piele si os. Super inalte si picioarele lor erau atat de inguste ca te speriai. Astea chiar nu imi plac. Cine stie ca mananca toata ziua. Probabil doar salate si apa plata cu lamaie. Nu e normal. Si mai trist e ca tot asa arata toate astea care apar pe la televizor.
 
Eu sunt slaba, recunosc. Nu exagerat dar sunt slaba. La 29 de ani aveam 42 de kilograme. Acuma am 49, ca sunt gravida nu de alta :))). Nu stiu daca ma voi ingrasa fiindca nu am un organism de asa natura. Am incercat si varianta asta. Insa sunt si acele fete, care nu pot manca decat foarte putin, fiindca se ingrasa repede si de la orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu